• Valentin

     

    Pin It

  • Commentaires

    1
    Vendredi 16 Février 2018 à 17:25

    Szia Marika,

    Nagyon szép a Valentin képed!

    Gratulálok a szép animációs képeidhez , egyik szebb mint a másik ! Én sajnos nem értek hozzá ...

    Kellemes hétvégét ....

     

      • Vendredi 16 Février 2018 à 18:33

        Köszönöm szépen...Az animációs képeimet nem úgy készitem

        mint a leckéknél van.  Photofiltre szerk. segitségével készülnek kissebb-nagyobb sikerrel...Köszönöm látogatásod...én is kivánok Kellemes szép napokat...yes

         

    2
    Samedi 17 Février 2018 à 10:56

    Nem tudtam hogy a Photo Filtrével lehet ilyen szép animált képeket késziteni.

    Találtam nálad egy linket ( Photo Filtre graphic ) , ott van pár leirás ,valamikor én is megpróbálom...

     

      • Samedi 17 Février 2018 à 13:27

        Nagyon szivesen segitek,ha kell...készitek képeket a folyamatról és elküldöm..

        /// e-mail cimet küldjél vagy Facebook,///Az alap képet a Corellal  készitem el !!!

    3
    Samedi 17 Février 2018 à 13:49
    Nagyon szépen köszönöm Marika
    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :